Vaše objednávky vyřídíme do 24 hodin. Zboží skladem expedujeme obratem. Přijďte si prohlédnout zboží na náš showroom do Lípy. Akceptujeme platby hotově i kartou.

Víme, že někdy potřebujete zboží vrátit nebo reklamovat. Ať už vám zboží nevyhovuje nebo se porouchalo, rádi vám pomůžeme.

A.1 Vrácení produktu

Podrobné podmínky pro vrácení zboží uvádíme v našich obchodních podmínkách. Na následujících řádcích naleznete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se vrácení zakoupeného produktu.

Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě?

Každý spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy během 14 dní od doručení zboží bez udání důvodu. Tohoto svého práva využijte, pokud vám zboží zakoupené přes e-shop, telefon nebo e-mail (tzv. distančním způsobem) po vyzkoušení nevyhovuje, nesplňuje vaše očekávání nebo jste si koupi jednoduše rozmysleli. Vrácené zboží musí být v původním stavu. V případě potřeby je možné rovněž ve 14 dnech zboží vyměnit.

Jaká je možnost a rozsah vyzkoušení zboží?

Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka.

Pokud to není vysloveně nutné, nesundavejte ochranné fólie leských částí těl zboží a samolepky výrobce.

V jakých případech nedostanete zpět celou částku?

Abyste při vrácení zboží dostali zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží bez jakéhokoliv poškození a nejevící známky uživání. Pokud například vrátíte krbová kamna, ve kterých jste během 14denní lhůty topili, máme právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

Co když vám chybí příslušenství?

V takovém případě vám v souladu s předchozím bodem odečteme hodnotu chybějícího příslušenství.

Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?

Odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě nelze v případě, kdy kupujícím není spotřebirel, tedy v případě nákupu podniaktelem, a to fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného zboží upraveného dle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (například krbová kamna vyrobená s keramickým obkladem dle přání spotřebitele).

Je nutné vracet zboží v originálním balení?

Není to nutné, ale pokud je to byť jen trochu možné, použijte prosím originální obal, zejména v případě, je-li tento vybaven ochrannými polystyrenovými výlisky, molitanem, apod. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

Kdy a jak dostanete peníze zpět?

Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne vašeho odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než po doručení zboží zpět k nám. Peníze vám zašleme bezhotovostně převodem na váš bankovní účet, který nám sdělíte v rámci zaslaného písemného oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.

A.2 Výměna zboží

Kdy a za jakých podmínek lze zboží vyměnit? Kdy není nárok na výměnu?

Nárok na výměnu se nevztahuje na poškozené zboží či zboží podléhající hygienickým podmínkám.

Jak probíhá proces výměny zboží? Jak mi bude vyměněné zboží doručeno?

Zboží odešlete na naší centrálu. Obsahem balení přitom musí být kompletní zboží, průvodní dopis a kopie faktury. Na centrále se schválí nárok na výměnu a nové zboží vám zašleme na adresu uvedenou v průvodním dopise či na nákupní faktuře.

Kdo v takovém případě hradí náklady na poštovné/přepravu?

Pokud posoudíme váš nárok na výměnu zboží jako oprávněný, zašlete nám přepravní štítek na e-mail info@krbyjurcak.cz a my vám proplatíme poštovné.

B.1 Reklamace

Vaše práva a povinnosti z vadného plnění uvádíme v našich obchodních podmínkách.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však zvládneme vyřízení rychleji. V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem, jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

Kde mám reklamaci uplatnit?

Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat odesláním na adresu naší provozovny:

KRBY Jurčák s.r.o.
Lípa 180
763 11 Lípa

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady. Doporučujeme využít pro účely reklamace vzorový dokument.

Vlastní kamenná prodejna a sklad

Vlastní kamenná prodejna a sklad

v Lípě u Zlína, k vidění krbové vložky, kamna, grily a další

Působíme po celé ČR

Působíme po celé ČR

krby stavíme po celé ČR

Komplexní kamnářské služby

Komplexní kamnářské služby

od návrhu po realizaci

Tým odborníků

Tým odborníků

vždy připraven vám poradit s výběrem krbu, kamen, grilu, materiálů nebo příslušenství

Tyto stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Další informaceSouhlasímNastavení